Bra film !

Kollade nyss på en skit bra film " the last house on the left "
Genres: skräck/ thriller ( jag personligen tyckte inte den passar i kategorin skräck )


Handling:  Två tonårstjejer kidnappas, torteras, våldtas & mördas av några kriminella män .
Efter morden söker de kriminella en plats att sova på & hammnar till slut i samma hus som ena av tjejens föräldrar.
När föräldrarna inser vad som hänt & vilka som deras gäster är blir hämden fruktansvär.

Betyg 4/5, stark 4a .

Verkligen bra film & väldigt spännande, kunde inte sitta stilla en minut. Tom min pojkvän som ska upp o jobba imorgon lyckades hålla sig vaken. Han som alltid somnar mitt i filmen.



( Tycker inte framsidan på filmen passar handlingen riktig eftersom filmen mera var thriller än skräck )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0