Dilemma

Snart ska jag åka o storhandla med en vännina, så är det när man inte har sitt eget körkort =/ . Men snart sååå ja kommer den , då är det "pay back time" till alla som ställt upp =) .

Så tänker jag storhandla men du ska ju åka på semester om en vecka där du kommer att vara frånvarande från ditt hem  i 3 veckor, maten kommer ju röttna. Tänk på att min pojkvän är kvar hemma i Sverige. TRO MIG MATEN KOMMER ATT RÖTTNA.
När jag åker bort över 2-3 dagar, väl hemma är allting orört, men det ligger massa jävla Mc donalds påsar i hemmet.
Han är såååå lat att han inte orkar engagera sig , så han sätter på sig skorna, sätter sig i bilen och åker till Mc D. och beställer mat.

Så ska jag verkligen stor handla, kommer han att laga mat när jag är borta i 3 veckor lr blir de Donken och hans mamma i västerås som kommer att stå för all mat ?

Vi säger ja , och hoppas på det bästa  =) ..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0