090721

OO äntligen får ja sätta mig ner o ba mysa i soffan.
Lång dag idag, har hunnit me en heeel del.
Vaknade tidigt imorse, gjorde mig i ordning, åkte till salongen. Va där till kl 18.

Hade faktiskt en kund idag. Hon kom från Uppsala, va på semester i Hallsta,
Hon hade av två naglar o ville fixa till dom.
kanske inte ja nämt de så är jag utbildad nagelterapeut.
dom blev jätte fina.

Efter 18 då rå, fick ja köra hem, på motorvägen.
Kom hem brännde kalorier i 40 min =) .. wiiiiiie.
Lagade mat , fläskfile, ris o gräddsås, de sista va ju onödigt onyttigt va?? hehe. Använde lätt grädde bara 7 % fett.

Måste in i duschen snart innan ja somnar =) .
Ska till salongen imorgon igen, har en kund som ska ta bort sin nagelf. Kan inte ha dom pga sitt jobb, stackan kunde ba ha dom 2 veckor på semestern, i feel bad for her =) .

Höres senare..

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0