Fixa naglarna

Tjooo huuuuu lr hooooo är de va ?? haha

Jaa , nu lr snart , ska ba rasta vovven men efter de ska ja fixa mina naglar.
Jag ska ba förstärka mina egna, kalar inte av o ha nagelförlängning. Få då med hjälp av en förstärkning vänta till mina egna naglar blir långa =) .. knasig jag är, jag som ska föreställa o vara nagelterapeut =) .

Efter de ska ja o hanna komma hit så ska jag laga mat, kotletter med klyft potatis i ugnen, o peppersås till henne, jag nöjjer mig me turkisk yoghurt till.
men hon får ta med sig en påse me pepparsås, för att jag har ingen tyvärr =9 ..höhöh.
Hör du det johanna, dont forget ! =) ..

Då höres vi later.

puss o kram



Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: nu är du med i tävlingen =) !

2009-07-29 @ 16:06:03
URL: http://rebeccay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0