god mat i gott sällskap.

Kom nyss hem, jag o mina 2 älsklingar,simba o rizz kom hem nyss från min kära vän kristine.
Vi lagade lasange, hon lagade lasange jag satt o titta på =).
Men jag tog med en god sallad, så jag gjorde ju nån nytta iaf .

Efter maten satte vi oss på balkongen drack några cider o drinkar, bacardi med melon smak blandat me cola.
De va första gången ja smakade den med melon smak, skit gott var de.
När hon sa att hon skulle blanda me cola ville ja typ inte ha, men de va jätte gott.
Till slut blev de så kyligt så vi förflyttade oss till köket ,där vi spelade spelet okey, ett turkiskt spel, kul .
Jag vann typ 4 ggr utan15 turer. not so goood...

Mysigt hade vi de o det e ju de som räknas ....


här dör vi av skratt min kära pojkvän försökte fuska o blev heeelt till sig när vi avslöjade honom, försökte skylla ifrån sig genom att säga "jag tappade den" .

så ser spelet ut, alla ska ha 14 brickor föruton den som börjar, den personen ska ha 15. man samlar 1-13 i samma färg eller minst tre av samma siffra i olika färger.

Bacardi melon. skit goooood, rekomenderar den starkt till er som kan dricka.
Den är så god o söt, ihop me cola, så att man troro att man dricker saft,.
Vet ni de smakar precis som is galssen calippo cola.


Jag då rååå, i väntan på maten.


Ska sova nu iaf , försöka, lite svårt när man sover till klockan 12 typ..
Imorgon blir det en lååång dag, ska till salongen o svara i tel  till kl 18 ,sen hem o äta ta en låång promenad därefter kööööra  liite.

natti natt // V

Kommentarer
Postat av: Kristine

Hahhahaah, jaa kul hade vi :)

2009-07-23 @ 01:47:11

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0