Jag skäms !

Haha, jag tror jag dör , jag har shoppat för 4000 kr på mindre än en vecka.
Inte bra. Jag hoppas bara tt min pojkvän inte får för sig att läsa min blogg, komemr inte ha nån tillgång till vårat bankomatkort .

HM - 1100kr + 400kr
Ellos - 400 kr
Din Sko - 350 kr
Bubbleroom - 1100 kr
Gina - 650 kr


                                           =3900 kr


Mitt råd: Shoppa allt under en och samma dag & använd kontanter. Inga kort, lätt och glömma hur mkt man lagt ut, det är inte så att man tittar på kvitton.

Kan bli kämpigt den dagen du ska betala dina ränkingar och de fattar några tusen lappar.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

OMG :O!



Jag har åxo handlat mycket



på en ny affär bredvid hämköp (vet inte vad den heter) =1145 H&M=298 + att jag ska handla ett par byxor där på onsdag som kostar 199. =1642 :0 Jag handlade på kicks också 110kr så det har blivit mycke inann skolan:)

2009-08-18 @ 10:00:30
URL: http://antoniadri.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0