Lååång dag idag !

Idag så vaknade jag typ 9:30 . höhö.
Skulle typ åka till salongen vid denna tid, men jag är ju som sagt inte sååå morgon pigg.
Min så smarta pojkvän kommer in i rummer med tandborsten i munnen o börjar klia mig på ryggen..
Hmmm tänkte jag "undra om han troro att jag vaknar nuu"???   NOOOOOOOOT...
ja ville ju ba änu mer gosa ner mig i sängen ...

Väl uppe klädde jag på mig o tvingade mig til våran salong, hade inte en kund men han ville ju ha sällskap,kan ju inte säga nej varje gång =)...

Därefter åkte vi till hans syster , som fick en son på 6 veckor sen, söötnosen...
Åt frukort med dom, för andra ggn för våran del, heheh vi hade redan ätit en gång på salongen =) ...

På väg hem, vi bor i lill stan Köping men befann oss I Västerås, fick jag kööööra biiil. Fösta ggn på motorvägen.
Jag trodde ja skulle svimma av .. Blev heeeeeeeeeeeeelt kall i kroppen o stel som en pinne. Riktig konstig känsla....
Väl hemma ,klev jag ur bilen, gick runt den, för att ta bort övningskör skylten...MEN, de va heeeeeeeeeeeeelt onödigt. DEN hade nån redan tagit bort. Han heter VInden ....
HMMM, undra hur länge vi körde utan den... Tur att de inte var så mkt trafik på vägen .....


                                                   


har det hänt er , att ni tappat bort eran skylt mitt i körningen ?

kram kram / voooniiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0