Lång dag!

idag har de varit en lååång dag, gick upp halv 7 för att välkommna min käre väns hund ,Mav´raki men till mig =) .
Jag skulle sitta hund vakt åt honom till kl 12. De gick jätte bra  och ha honom sammtidigt som min vovve.
kunde inte somna förrens halv 9 , låg i sängen o väntade på att dom skulel busa, men insåg att de inte skulel bli nå bus, så jag somnade till slut .

Jag slapp iaf laga lunch för att hannis kom me pastasallad till oss, mums .
Fick inte bara maten serverad utan en sminkning fick man på köpet , haha. Slapp jag göra de också.

Drog hem till mina föräldrar efter de, skulle vinka av min syster o hennes familj änu en gång =9. höhöhö...

nu ska jag shoppa lite på hm.se höres imon...


pussen
 
shopping shopp, hihihi ....

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0