musik!

Älskar musik, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan den.
Den är så stor del av våra liv. Så måånga minnen man har till olika låtar.
Det ger mig någon styra, man kan lyssna på den om man är glad, ledsen, party sugen lr bara vill mysa.
De är fan den bästa uppfinningen enligt mig, troro jag . hihihi


Lyssnar jag på nån låt jag inte lyssnat på läänge, så ba kommer jag in i nån tid jag befann mig i då, kommer ihåg massa minnen.


Just nu lyssnar jag på : Busta Rhymes ft. Mariah Carey -  I Know What U Want


Kommentarer
Postat av: alexandra

beställde den hos easewhite.se

kram!

2009-07-29 @ 13:37:26
URL: http://alexandrarhawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0