Mycket speciell mat på Marieberg

Nu är vi tillbaka från andra dagens shopping.
Hehe, allså jag skulle kunna handla i veckor utan att jag skulle bli nöjd.
Har iaf uppdaterat min garderob liiiite =) .. Skit snygga grejjer har ja köpt .
Måste ju ha lite kläder innan ja åker på semester. Ska nog ta en vända till innan jag åker, fylla på resväskan .

Ooooo de hände mig värsta äckliga grjen idag, först var vi på stan därefter drog vi tilll Marieberg, deras Gina e tusen ggr bättre. Vi blev lite smått hungriga o bestämde oss för att äta mat.
Vi gick till ett ställe, vet ej va den heter den låg förut mitt i Marieberg nu ligger den i ett hörn man kan också gå ut för att äta, dom har gröna stolar, aaaa iaf....
Dom har buffe där, jag bestämde mig för tacos men ville ha lite bulgur, älskar när blattar tillagar den, den smakar nått speciellt.
Men vad jag inte visste att idag skulle den verkligen smaka speciellt, det där lilla extra.
DET LÅG EN DÖD FLUGA i min mat. Jag trodde jag skulle svimma av, allså jag blir inte äcklad av saker, men hittar jag hår eller nått liknade i min mat, då e min matlust förstör för hela dagen. 
Varje gång jag tänker på de så ryser jag  i hela kroppen.Ska nog aldrig mer äta där. Vill inte väcka gamla minnen, hahahaha .... uuuuussssh......


puss o kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0