örebro mys stad

OOOoooo jag älskar Öbrebro, jag tror att det är än av dom finaste städerna i Sverige. Den är ju sååå himla mysig allså.
Meee loOOvee..
Vi gick in till stan , shoppade lite . Tog en räkmacka på Wasa cafet.. Mumms, dom har så goda o fäska  saker där.
Såå på vägen hem blev de mjukglass me karamell strösel.
Stackar hon som gjorde dom åt oss, hon slängde 5 glassar innan hon lyckades med en haha o min fick vi gratis för att den blev heeeeeeeeeelt sne.

fan kan inte lägga  in nå kort  på denna dator. =(


Kommentarer
Postat av: Rebecka

de lät gott me glass och räkmacka.



Superfin blogg !<33

2009-07-30 @ 14:21:14
URL: http://RebeckaDris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0