Sen morgon igen !

 OOOOh idag blev det en sen mogon igen.
Men vet ni varför, jag har en sån jäääävla träningsvärk, så ja kom inte upp ur sängen heeelt enkelt =).
Var nyss ut me vovvsen och nu ska vi äta frukort, för min del blir det; yoghurt, musli m. nötter & en banan . mums.
För Simba, min vovve blir de hans foder o fiskolja.



På tal om fick olja, tycker jag att alla hundäga borde ha en sån hemma till sin hund.
För dett tag sen började simba fälla massavis med päls, ja kunde ba dra lite så fick jag med mig jätte mycket.
Jag blev lite halv smått orolig, så jag tog mig till djur kliniken där sa dom åt mig att byta hund  fode ( till hill`s)  och börja använda fiskolja. Nu typ en månad senare han ser friskare ut på något sätt, han fäller inte mycket  & hans päls har blivit tjockare. Suuuper bra juuu =).

Finns att köpa på djurkliniker. Går att använde till nästan alla djur, men kolla me kliniken först.Namnet på oljan är Dr. Baddakys Fiskolja och kostar 150 kr för 200 ml. Finns också i större flaskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0