Sömn problem.

Jag har sånna jävla problem med mina sov rutiner, Kan inte somna, fasten jag ligger i ett mörkt sovrum. Jag bara vrider och vänder, kan ta upp till2 timmar, och då överdriver jag inte. Somnar typ runt 3 varje natt, fasten jag ska upp o jobba o har jobbat.

Nu sitter jag här kl 00:09 och väntar på att min film ska laddas ner, booooring.
Ska kolla på " The Year Of Getting To Know Us" .
Hoppas den är bra, min sista utväg till den tråkiga natten.
Inte de minsta kul, får värsta ångesten o Vill inte somna  eller jag vill men det är nått i min kropp som säger ifrån =( , buuuuhuuuuu ............

Vi höres imon, sak försöka sova efter filem, Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0