Tråk dag .

Jag hatar söndagar, har alltid gjort de, nu också, fasten ja typ e halv arbetslös o behöver inte gö nått på måndag.
 Dom e sååå hilma depressiva.
Håller på nu o hjälper syrran med att städa deras hem, ooo typ rent, hon e städnarkoman.
">DU glömde här"
Va jaha sa jag då , men hade typ redan städat där.
hahaha, så kan de vara.

Dom flyger imorgon natt o ja ksa dras i sverige i 2 veckor till innan jag får komma ner.
Kollade lite på hotell i Kroatien. skit dyrt. De är säsong där nu, 9 nätter för en pers. 7000 ja ba jahopp.
Hela min semseterkassa ligger på 9000 . hahaha. skulle inte bli mkt o leva för.
Vi får hitta på nått bättre när vi väl kommer till kroatien.

Jag ska snart till Ica maxi o köpa min resväska , sån där på hjul, såååå bekvämt.
Den är på rea höhö.

höres när ja kommer hem till Köping.

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa<3

Är det hon som är en städnarkoman elr du som är slarvig hahaha:)<3

2010-04-05 @ 14:05:45
URL: http://beckaziin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0