Träning hemma!

Du vet väl att du inte behöver kliva ut genom din dörr för att kunna träna lite.
Personligen brukar jag träna hemma, när det är dåligt väder  ellerinte orkar  träna på gymet.
Träningen ja gör är väldigt effektiv, bränner fett medans den bygger upp dina muskler, musklena blir  naturliga ,"tjejjiga". Vilket jag personligen tycker är finare.

Man gör många övningar me lätta viikter, ibland till vissa övningar inga vikter alls.
Jag brukar göra 12x3. blandar in 5-6 olika övningar.
Tänk på att välja ut 2-3 kroppsdelar i taget.

Det är så kändisar tränar bl.a Britney Spears .

Jag kommer att lägga upp bilder på övningarna inom kort. Så att ni kan träna där hemma .
Behöver ni hjälp med maten, vad för mat nis ka äta lr hur mycket mat, kan ni också kontakta mig. Har själv lagt ut ett par tusen lappar för att få hjälp, och här är de gratis =) .
       
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0